Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellingen en verzending

  • Levertijd

    Een groot deel van de producten worden naar jou persoonlijke wens gemaakt. Producten die op voorraad zijn worden z.s.m. verzondern, streven daarin is binnen 5 werkdagen. Gepersonaliseerde producten proberen we altijd binnen 5-10 werkdagen te verzenden. Heb je je bestelling echt nodig voor een bepaalde datum/moment? Neem dan even contact met ons op. Samen kijken we dan wat er mogelijk/haalbaar is.

  • Verzending

    Je bestelling binnen Nederland wordt verzonden via PostNL. Als je bestelling door de brievenbus past en niet breekbaar is, zal deze als brievenbuspakketje worden verzonden. Na verzending ontvang je de Track&Trace code via de mail. Past de bestelling niet door de brievenbus? Dan zal deze als pakketje worden verzonden. Ook hier ontvang je een Track&Trace code van via de mail.PostNL levert gemiddeld genomen binnen 1-2 werkdagen maar helaas hebben wij hier verder geen invloed op.


    Wil je je bestelling rechtstreeks versturen naar de ontvanger? Dat is mogelijk. Vul bij het afrekenen het adres van de ontvanger in bij 'afleveradres' en vul je eigen gegevens in als factuuradres. Wil je er een kaartje bij doen met een felicitatie of tekst? Schrijf dan in de opmerkingen de tekst die wij op het kaartje mogen schrijven.


    Alle genoemde prijzen op de site, zijn exclusief de verzendkosten.


    Verzendkosten binnen Nederland:

    Brievenbuspakketje € 4,60

    Pakketpost € 7,25


    Voor België en Duitsland:

    Pakketpost € 9,50



  • Afhalen

    Wil je je bestelling ophalen in IJsselmuiden? Dat is ook mogelijk. Je kunt kiezen voor ‘afhalen’ bij de bezorgopties. Als je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, krijg je van ons bericht om hier een afspraak voor te maken.

  • Retourneren

    Ben je niet tevreden met je bestelling of is er iets mis gegaan? Neem altijd eerst contact met ons op. Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

    Omdat veel van onze producten gepersonaliseerd zijn, kunnen deze in principe niet retour worden gezonden. Mocht de bestelling toch retour moeten worden gezonden (na overleg met ons) dan is dat op eigen kosten.


  • Duurzaamheid

    Iedere bestelling wordt met de grootste zorgvuldigheid ingepakt zodat het uitpakken en eventueel geven voelt als een cadeautje. Het kan wel heel goed gebeuren dat je bestelling in een iets minder mooie doos aankomt. We hergebruiken namelijk dozen en verpakkingsmateriaal om zo bewuster met het milieu om te gaan. 

Share by: